2017-09-03

Публично изявление (04) 03 Септември 2017 г.


Публично изявление (04) 03 Септември 2017 г.

 

            Както знаете чрез рубриката „Имате спомен” Фейсбук има практиката да припомня на абонатите си определени публикувани от тех теми на всеки отделен съответен ден. Така на 01 Септември на мен ми бе припомнен текст, който:

            ***съм датирал на 03 Септември 2013 г.;

            ***съм адресирал до Сотир С. Цацаров Главен Прокурор на България (встъпил в официална ФАКТИЧЕСКА, но НЕЛЕГИТИМНА длъжност на 21 Декември 2012);

            ***съм озаглавилВсички карти на масата и отговорност за престъпленията на Специалните държавни служби, на Прокуратурата, на Съда, на Правителството, на Президента, и на другите държавни институции! – 639”;

            ****съм публикувал в моя Интернет-сайт.

 

            Като изрично и ясно уточнявам, че както от Мадам Сотир Цацаров, така и от който и да е от проститутките от неговия прокурорски вертеп до сега не съм получил абсолютно никакъв легитимен отговор

            заявявам, че този факт е един от хилядите факти, които ми дават абсолютното основание да препотвърждавам официално заявената моя теза,

            че в сравнение с престъпниците, които са били бесени или гилотинирани от Трибуналното Правосъдие в Европа,

 

            Сотир Цацаров е един от онези днешни престъпни чудовища,

            на които би им било твърде малко да бъдат публично обесени или гилотинирани, и че СПРАВЕДЛИВОСТТА би изисквала днешните високопоставени престъпници, начело с Бойко Борисов и Сотир Цацаров,

да бъдат публично живи драни в центъра на София.

 

            Впрочем, в тук визираният казус става въпрос за:

            ***изпратен до мен официален документ, в който моят така наречен Единен граждански номер (ЕГН)Е ПОДМЕНЕН С ДРУГ, който не само няма абсолютно нищо общо с мен, но и по абсолютно никакъв начин не се съдържа в моята официална идентификационна документация;

            ***че визираната промяна и подмяна на елементите и параметрите на моята официална личностнова идентификация има характера на ПРЕСТЪПНА ОПЕРАТИВНА ДЕЙНОСТ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ;

            ***че ПРИ РЕДИЦА МОИ ПЪТУВАНИЯ В РЕДИЦА СТРАНИ (ДЪРЖАВИ) ОТ ЕВРОПА СЪМ КОНСТАТИРАЛ, че иченно чрез прилагането на такива подменяния на елементите и параметрите на моята официална личностнова идентификация

            ЗА ДА МЕ КОМПРОМЕТИРАТ И ЗА ДА МИ СЪЗДАДАТ ЗАТРУДНЕНИЯ СЪС СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА ТЕЗИ ДЪРЖАВИ,

            Българските специални служби са извършили драстични престъпления като са „подхвърляли” фалшиви „информационни масиви”, чрез които сам представян

            КАТО  трафикант на антични ценности,

            КАТО терорист, включително и като преподавател-инструктор в базиран в Косово радикален ислюмистки център за обучение на терористи-камикадзета,

            КАТО престъпник, извършил драстични престъпления и преследван и издирван не само от българската държавна власт, но и от властовите институции на редица други държави.

 

            Така, в контекста на описаните и посочаните от мен факти и обстоятелства по визирания казус изрично и ясно съм поискал да бъде извършено презследване на престъпната дейност на специалните служби, което разследване да даде отговор на въпроса:

         Чий е ЕГН 51 08 01 65 36, който необяснимо защо и по какъв начин ми е бил приписан на мен в писмото, издадено на 14.06.2012 г. и имащо №МП-50894, което писмо е изпратено до Института за правни науки при БАН и до мен?

 

(2013-09-01), Всички карти на масата и отговорност за престъпленията на Специалните държавни служби, на Прокуратурата, на Съда, на Правителството, на Президента, и на другите държавни институции! – 639



 

 

 

 

***

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар